FAQ

Hoe laat begint de Beauty & Bites Tour? 

De tour begint om 12:00 uur. We vragen je om uiterlijk 16.30 uur bij het laatste bedrijf binnen te zijn. Iedereen eindigt op een vaste plek (nog nader bekend te maken) daar vindt de prijsuitreiking én eindborrel plaats om 17:00 uur. 

Wat kost een toegangskaart? 

Je kan deelnemen aan dit mooie evenement voor €20,- p.p.

Je krijgt hiervoor de gehele dag hapjes en drankjes, gave beauty behandelingen en mini-workshops én een goed gevulde goodiebag. Ten slotte maak je ook nog kans op mooie prijzen. 

Hoe kan ik kaarten bestellen? 

Je mailt jouw gegevens naar beautyenbitestour@gmail.com en je vermeldt daarbij: 

  • Aantal tickets
  • Alle namen, telefoonnummers én mailadressen van jouw groepje

(Deze gegevens zijn van belang om de informatievoorziening gestroomlijnd te laten   
 verlopen. Tevens zijn er prijzen te winnen die persoonsgebonden zijn.)

 Als je hebt gereserveerd voor de Beauty & Bites Tour gebeurt er het volgende: 

  • Je krijgt een e-mail met de bevestiging van je bestelling.
  • Binnen 2 werkdagen ontvang je een tikkie/ betaalverzoek, betaaltermijn is 14 dagen.
  • Overmaken kan ook: NL29 KNAB 0400 1132 28 t.n.v. La Dame Nails.
  • Nadat je hebt betaald, krijg je een bevestiging; bewaar deze goed, dit is je ticket!

Zodra de datum nadert laten wij je per mail weten wat jouw startpunt is.  

Op 26 september liggen bij jouw startpunt jouw wandelroute, jouw tasje en alle coupons voor je klaar.  

Kan ik ook contant betalen? 

Het heeft niet onze voorkeur, maar het is mogelijk contant te betalen bij hart for her of La Dame Nails. We verzoeken je gepast te betalen. 

Zijn er verzend- en administratiekosten? 

Nee, er zijn geen bijkomende kosten zoals verzend- en administratiekosten.  

Zijn de kaarten persoonsgebonden? 

In principe wel, echter, mocht je onverhoopt jouw ticket toch aan iemand willen/moeten doorgeven dan vragen we je de gegevens van die persoon aan ons door te geven om bovengenoemde redenen.

Hoeveel personen mogen er op één ticket meelopen? 

Een toegangskaart is geldig voor één persoon.  

Lopen wij in een groep? 

Ja, je wandelt met jouw eigen groepje. Ook kan het voorkomen dat jouw groepje wordt gekoppeld aan een ander groepje. Je bent niet verplicht de hele dag met deze groep samen te lopen. Wel is het belangrijk dat je de volgorde van jouw wandelroute aanhoudt, de ondernemers rekenen daarop en kunnen zo goed hun aandacht geven aan alle groepen. 

Kan ik zelf mijn route bepalen? 

Nee. Samen met jou lopen er nog meer mensen mee die dag. Om dat in goede banen te leiden, werken we met vaste routes (de volgorde waarin je de bedrijven en restaurants bezoekt). Hou je alsjeblieft aan deze volgorde! Dan blijft het voor de bedrijven en restaurants werkbaar en voor jullie een leuk evenement. We zorgen ervoor dat de totale wandeltijd tijdens deze tour korter is dan 5 kilometer of 1 uur. 

Vrienden van mij hebben al besteld. Kan ik dezelfde route krijgen? 

Als je wilt aansluiten bij vrienden die al eerder kaarten hebben gekocht dan kun je de bestelling koppelen, door een mail naar ons te sturen, dan houden wij daar rekening mee. 

Kan ik op de dag zelf beslissen of ik mee wil lopen met de wandeling?

Nee, de kaarten zijn uitsluitend in de voorverkoop beschikbaar. Dus wees er snel bij want er is maar een beperkt aantal plaatsen. De verkoop sluit de vrijdagavond voor de wandeling, of eerder als de kaarten op zijn. Op de dag zelf kun je dus geen kaarten meer kopen.

Ik kan niet om precies twaalf uur beginnen, mag het ook later? 

Het is helaas niet mogelijk later te starten. Om zoveel mogelijk alle groepjes voldoende tijd te geven op elke locatie is het van belang dat er op tijd gestart wordt. Uit de eerdere ervaring is ook gebleken dat je de volle tijd van de dag nodig hebt.

Nog niet alle deelnemende bedrijven zijn bekend. Klopt dat? 

Ja, dat klopt! We zijn volop in de voorbereidingen dus nog niet alle deelnemende bedrijven zijn bekend. Houd de Facebookpagina in de gaten of volg het evenement op Facebook voor de laatste updates. Ook zullen we in de loop van de tijd een update per mail sturen om je op de hoogte te houden.  

Ik ben allergisch voor bepaalde producten 

Je kunt bij je bestelling aangeven waar je allergisch voor bent, dit wordt doorgeven aan de deelnemende bedrijven. We gaan ervan uit dat dit geen problemen oplevert, mocht dit het wel geval zijn nemen we contact met je op. 

Ik ben niet tevreden over de kwaliteit, kan ik mijn geld terugvragen? 

De organisatie is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van de geboden beauty behandelingen en/of consumpties door onze partners. Alle bedrijven doen hun uiterste best om je een zo leuk mogelijke dag aan te bieden. Het is hun visitekaartje waarmee ze je verleiden om nog eens terug te komen. Het komt soms voor dat dit niet naar je wens is: smaken verschillen! 

Annuleren, kan dat? 

Restitutie van gekochte kaarten is niet mogelijk. Uiteraard houden we rekening met alle Covid-19 maatregelen. Mocht het evenement geen doorgang hebben a.g.v. Covid-19 maatregelen, wordt een voucher aangeboden of kun je het geld terug krijgen.


Beauty & Bites Tour

Annelies Steinmeier (hart for her, tel 06-53839451): Deelnemersvragen/organisatorisch 

Jeannette Bogaard (La Dame Nails, tel 06-20813736): Ondernemersvragen/commercie

 

Beautyenbitestour@gmail.com   www.facebook.com/beautyenbites  www.instagram.com/beautyenbites